Celeron vs PIII

Autor: Raf (raff_at_2com.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 15:37:12 MET

Witam
Panowie, pytanie banalne ale: jaka jest różnica w wydajności między
celeronem a PIII o tej samej częstotliwości? Wiem, tu jest fsb100, a tu
133mhz, ale czy ktoś może to mniej więcej określić w procentach? Mam cel333
na Asusie, chciałbym tanio to podkręcić, i zmienić procek, tylko nie wiem
czy jest sens wydawać tyle na PIII, mówiono mi że jak wsadze sobie Celka 800
to nie odczuję różnicy. Karta MatroxG400, grywam czasem, ale to nie jest
podstawowy cel kompa. Więc jak to jest z tymi prockami? Płyty nie chcę
zmieniać, dla mnie od czasów BX-a i Asusa P2B-F niewiele lepszych płyt i
chipsetów zrobiono, więc chcę na tym siedzieć póki co, ewentualnie dołozyć
to i owo. NIe wiem tylko czy różnica w cenie jest adekwatna do różnicy
wydajności, PIII jest blisko o 200% droższy od celka.
Pozdrawiam
Raf