Re: Bardzo wydajny sprzet

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 15:14:44 MET

"Piotr Nowak" <piotrus_at_pocztal.com> wrote
> - Tyan Thunder pod 2 Athlon MP, z SCSI160 on board.

masz chyba na myśli płytę Thunder K7 ? Jak znajdziesz kogoś kto to w
Polsce sprzedaje, to daj mi znać. BTW. zobacz co o niej piszą: wymaga
specjalnego zasilacz (za $100 albo więcej) i ma troszkę większy rozmiar
od ATX.
Do IDE możesz sobie podłączyć CD-ROM (tak np. mają moje serwery; za to
system trzymają na sprzętowym RAID1).

Pozdr