Re: Ile pradu ciagnie komputer?Powiedzcie.

Autor: Robert Szczygiel (Robert.Szczygiel_at_cern.ch)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 13:46:38 MET

Belgrano wrote:
> Mam pytanie bo slyszalem od znajomego ze komputer ciagnie mase pradu, czy ta
> k jest?
> Powiedzcie ile moze pobierac "wat" komputer z monitorem.
> Wielkie dzieki za odpowiedz.

Jeżeli chcesz wiedzieć ile mocy dokładnie ciągnie Twój komputer, to
zerknij do dokumentacji wszystkich podzespłów po kolei - w
specyfikacjach technicznych będziesz miał to wyszczególnione. Jeżeli
masz troche zacięcia technicznego, to możesz to po prostu zmierzyć.
:-)) Amperomierze są dostępne już od dosyć długiego czasu. Tylko weź
pod uwagę to, że pobierana moc bardzo zależy od tego, co komputer robi
(wyjątkiem jest tu monitor oczywiście).

RobTM:)

--
: "Serce mi pika jak klapa u smietnika!" :)