Re: VooDoo 1 i 800x600 (W2k)

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 12:15:13 MET


Uzytkownik "Proximm" <proximm_at_interia.pl> napisal w wiadomosci news:o69qvtsiev6sde74ur74qn6fnmtgd4d4c3_at_4ax.com...
> ok, juz zrobilem VooDoo1 pod W2k :) Problem twkwil w zlej nazwie
> pliku, ktory installer mi nie nagral - zamiast 3dfxgl.dll byl
> 3dfxogl.dll i 3dfxvgl.dll - to tak jakby ktos mial podobny problem :)
> Ale teraz mam nastepny - Quake 2 chodzi mi tylko z 3DFX Open GL z
> rozdzielczoscia 640x480, a ja chcialbym 800x600. Kiedy mu ja daje,
> przechodzi na tryb software i nie ma akceleracji.
> Podejrzewam, ze to by sie odnosilo do wszystkich gier.
> Czy zna ktos rozwiazanie?

VooDooI jest przewidziane na 640x800

-- 
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 23:23:41 MET DST