Re: pentiumik III/IV

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 12:03:48 MET

"hefalump" <hefalump_at_interia.pl> wrote in message

> * Właśnie się dowiedziałem, że on się uparł, żeby to było
> pentium 4 1.5 Ghz /// nie poradzę na niego ... A różnica
> między celeronem 1200 a p 4 1500 jest 150 pln ...

To raczej duzo do tego jeszcze wydajne chlodzenie to + jakies 70zl.
Wez moltek i wybij mu z glowy tego P4.

> Więc jeżeli nie ma żadnych przeciwskazań wydajnośćowych,
> a tylko problem z dalszą rozbudową ( czy dobrze zrozumiałem ? :) )
> , to chyba będzie to p4 ...

Proponuje pogadac z nim rozsadnie zeby wybil sobie z glowy tego P4
na rzecz celerona 1,2GHz

> * Dużo droższe są płyty pod p4 ? I jakie polecacie do ok 400pln ...

400zl i plyte pod p4 ROTFL :-))))) Najtansza plyta to chyba
ecs P4VXAS na chipsecie via p4x266 kosztuje ona ponad 450zl.
Do tego pamieci ddr, bo to jedyny rosadny wybor.Jak byt chcial
to moze na rimmach ale jak Ci podam ceny to padniesz przed kompem :-)
Aha jak jednak P4 to nie probujcie zadnych polaczen p4 +sdr
bo wydajnosc takie polaczenia to komedia :-)
Wiec dalej proponuje zestaw c1,2GHz na msi i815EP zestaw bardzo wydajny
i przyszlosciowy oraz rozsadny. Wiem ze fajnie wyglada p4, magi cyferek i
wogle ale
to raczej lamerski zestaw. Ktos kto sie zna to popatrzy ze zlitowaniem :-)

> I dzięki wszystkim, którzy pomagają biednemu hefalumpowi,
> który zatrzymał się na poziomie pII 400 a wyżej nie wie o
> co chodzi :o)

 :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!