Re: Bardzo wydajny sprzet

Autor: Maciek Mystkowski (mattm_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 09:39:39 MET

On Fri, 23 Nov 2001 03:23:42 GMT, "Piotr Nowak" <piotrus_at_pocztal.com>
wrote:

>Witam
>
>Potrzebuje zlozyc bardzo wydajny sprzet do obrobki video, dzwieku itp.
>Myslalem o 2x Athlon MP.
Hmm, moze byc chociaz mozesz miec problemy z kupnem w Polsce plyty
pod 2 Athlony (Tyan) ale moze juz niedlugo beda plyty Gigabyte'a i
MSI.

> co lepiej uzyc Intela czy AMD?
Hmm, w sumie to wydaje mi sie, ze jesli wymagasz pelnej niezawodnosci
to Intel jest od lat na rynku wieloprocesorowym, AMD natomiast od
niedawna a z tego wynika, ze moga z czasem pojawic sie jakies
niespodzianki (oby nie bo sam z checia przesiadlbym sie na Athlony MP
;)

>jakie dyski, IDE czy SCSI?
Moze przemysl taka konfiguracje - 1-2 dyski IDE na system i aplikacje
(np. w RAID-1) i reszte na SCSI (u160) dla swap file'a, temp'a i
danych.

>Planuje 4x WD 120GB, ale to sa tylko 5400rpm.
SCSI najwieksze sa bodajze 73GB ale za to 10000rpm (albo nawet i
15000rpm ale tylko Seagate)

>Jakies plyty 2 procesorowe z
>wiecej niz 2 IDE?
MSI 694D Pro (MS-6321) (Pentium3)
MSI 694D Pro2 (Pentium3)

>Prosze o wszelakie sugestie, propozycje, uwagi itp.
Sugeruje np. Asus CUV266 DLS - cena zwala z nog ale plyta jest warta
tego ;)

>Cena nie ma w sumie znaczenia, ale wiadomo ze im taniej tym lepiej :)
>z gory dzieki.

Pozdrawiam
Maciek