Re: Procek

Autor: Miki (mikpo_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 08:26:06 MET

> Moj celeron 300A ( chodzi na 450 ) juz powolo sie konczy ( ma juz 3 lata)
> Chce teraz kupic Pentiuma 2 400 - to obsluguje moja slaba plyta ( Pcchip )
> Czy to dobry pomysl ??? ( Narazie nie chce kupowac nowego sprzetu )
> Myslalem o abgrejdacji biosu i lepszym procku ale chyba nie ma sensu
narazie
> jeszcze nawet chodzi tylko procesor juz nie moze :)) )

Wiele ci ten upgrade nie pomoże....
Szkoda kasy. Lepiej sprawdź, czy nie można wcisnąć jakiegoś PIII,
najszybsze slotowe widziałem 600MHz, ale bierz tylko na napięcie 2V
bo inny nie pójdzie.

Ostatnio wcisnąłem znajomemu PIII 450/slot 1 w jakąś taką kiepską płytę.
Poszło dopiero po upgrade biosu.
Kosztował 300 zl razem z coolerem (jaki AMD byłby za taką kasę?)
Jak trafisz okazję to można dostać taniej, widziałem 550MHz za 220,
ale nie miałem gotówki :((