Re: callback netii - ponownie

Autor: AdamG (agruszczewski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 07:50:23 MET

Użytkownik "R4v" <raist_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> "tomjey" <gofi_at_skrzynka.pl> wrote in message
>
> Po pierwsze nie zawsze. W Toruniu podzielili sie z TPSA. Netia dostala
tylko
> zachodnia czesc miasta. Ja mieszka akurat we wschodniej. A co do starania:
> kiedys sie reklamowali jaka to ich siec niezawodna i jak szybko naprawiaja
> usterki. Okazuje sie teraz, ze wyglada to slabo. To juz TPSA bardziej sie
> stara przy naprawach. No ale telegrzyby nie maja takich dlugow... A co do
> transferu na zachod to ja nie narzekam (przez w3cache.tpnet.pl).
>
> Raf

Jezeli chodzi o jakosc uslug: Netia zawsze laczy mnie na 3600, ale transfer
jest stabilny. TEPSA polaczy mnie na 5 z groszem, ale co z tego, że rwie
transfer.
Nadal nie wiem co z tym callbackiem? Stery najnowsze, BOK mnie olal (masz
racje kolego z poprzedniego postu manewr z nazwiskiem dziala rewelacyjnie i
zastosuje go!).
Dziwne dla mnie jest że czasami odbiera a czasami nie. To sugeruje cos po
ich stronie.
AdamG