Re: pentiumik III/IV

Autor: hefalump (hefalump_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Nov 2001 - 01:10:42 MET

"Wojt_at_s" <wdyszyns_at_go2.pl> wrote in message news:9tk2j0$aa7$1_at_news.tpi.pl...
> a poza tym - głównie internet ( przez kablówkę - już mu to
>

> dlaczego mu odradzales
> co jest nie tak z internetem przez kablowke ?

* Po pierwsze ja mam do nich ( chodzi mi o AsterCity -
- jak jest z innymi nie wiem - może lepiej ??/ )już wielką niechęć ...
A to za sprawą już przynajmniej kilkunastu ulotek w
liście z rachunkami, że internet jest już dostępny
w naszym budynku i czekają na zamówienia, po czym
jak już się chciałem zapisać mówili, że właśnie podłączają
nasz budynek i lada dzień będzie - było to jakieś 1.5 roku
temu i do tej pory jak nie było, tak nie ma ... To samo ma
kolega, który już od 10 mies. dostaje ulotki, że jego budynek jest
podłączony ... To wzudzało moje przekonanie o nierzetelności
firmy ...
Po drugie od dwóch kolegów słyszałem o jakiś przerwach w dostawach,
kłopotach itp.

Może niezyt poważen argumenty, ale jakoś mnie ( szczególnie nierzetelność)
zniechęciły ...
Ale jeżeli ktoś ma i chodzi ok. znaczyć toi może, że cosik się poprawiło - a
wtedy
to się tylko cieszyć :o)

--
Pozdrowionka!