Problem z drukarka HP656

Autor: -=Wojtek=- (wojtek_at_motocykle.org)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 22:14:18 MET

Drodze grupowiecze ratowaliscie mnie juz pare razy mam nadzieje ze tym razem
tez cos wspolnie wskoramy.W sumie to nawet nie jestem pewien czy to nie jest
kwestia oprogramowania ale bede wdziecznby za kazda wskozowke.
A mianowicie drukarka HP 656 deskjet USB .. przy pierwszej instalacji
wyskoczyl jakis blad.. pousuwalem wszyskie pliki i wpisy w rejestrze (nad
wyraz (r)zetelnie zaznaczam )co do jednego.. zainstalowalem ponownie.. ok
chodzi.Raz drugi wszytko ok.A tu nagle przy drukowaniu jakiesgos pliku jpg
(ACDSEE0 wyskoczyl taki blad:
http://www.deep.3d.pl/dupa.JPG
i dupa.Pomyslalem ze w ACDsee cos spie popierniczylo.. patrze word.. to
samo.Ie tez.. Oe tez..
Poszedlem gdzies.. za godzin kilka (bez zadnej ingerencji w
stery,oprogramowanie) chodzi bez zarzutu.I tak to sie zmienia.. Ra zchodzi
raz nie. i to bez zadnej zmiany.
Raz drukuje a raz bez wyraznej przyczyny nie,mimo iz nic nie bylo
mzieniane.Bede wdzieczny za wszelkierady.

--
Pozdrawiam
Wojtek