Re: mikrofon

Autor: Andrzej Marzec (Epik2_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 20:57:18 MET

Użytkownik DooMiniK <bachus20_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:9tjjt1$oak$3_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Andrzej Marzec" <Epik2_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości ne
ws:9tgter$8tq$1_at_news.tpi.pl...
> [...]

Jak

> Powinien być wsadzony wtyk do karty dźwiękowej, lub w inny sposób
> doprowadzony sygnał. Jak masz podłączony mikrofon - pomajstruj suwakami
> w ustawieniach.
>
> --
> Dominik Siedlak (bachus)
> mailto:bachus_at_irc.pl

Majstrowałem już w ustawieniach. Niestety, nadal jest głucho. Problem nie ro
związany... Wszystkim, którzy próbowali mi pomóc - serdecznie dziękuję. Nada
l jeszcze czekał będę na zawsze cenne dla mnie wskazówki.

--
Z pozdrowieniami
              - Andrzej