Re: Polećcie dobry SDRAM

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 18:29:51 MET

Użytkownik Przemek <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:chomik.9rusut.3vvhk5h.1_at_De.Grejt.Kornholio...
> 6ns.

> Abit BH6 1.1 + Celeron 800.
> Mam jakieś zwyczajne pamięci 2x128MB pc133 i przy 144MHz jeszcze całość
> chodzi bez problemu na cas3. Niestety na cas2 nie daje rady już przy 133MHz.
> Przy 150MHz czasem się coś sypie (myślę, że to właśnie pamięci)..

Ostro go kręcisz :)
Doszedłeś może do 1.2 Ghz ?
Jakie dajesz napięcie ?
Chyba co najmniej 1.8V (czyli default dla Celka 1.1Ghz)
Nie miałeś jeszcze problemów z hdd ?

PeJot