Re: MSI VIA KT266A, Monitor, Modem US Robotics

Autor: Mario (vze29c8t_at_verizon.net)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 18:29:57 MET

<przyb_m_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czesc
> Czy ktos z Was moze cos powiedziec o plycie MSI KT7 PRO 2 VIA KT266A? Czy
> dziala ona stabilnie? Czy cos jest jeszcze na tym KT266A godnego polecnia?
> Chodzi mi glownie o stabilnosc i nieawaryjnosc pracy i jak najmniejsza
> konfliktowosc. A moze cos na AMD761?

_____________________________________
Mam te plyte z AthlonXP 1800+
Dziala bardzo dobrze, wszystko OK - jest tylko problem pod XP ze sterami do
kart graficznych, w trybie 3D (directX) system sie wiesza --> trzeba
restartowac kompa, ale poza tym wszystko jest OK win2000 --> perfect zero
zwisow od miesiaca :-))

> Jaki monitor 17" polecacie? Jakis z tych lepszych i mniej awaryjnych.

17" - hm Samsung lub LG jak masz kase to NOKIA, IYAMA lub SONY

> Co sadzicie o modemie US Robotics? Jak on sie trzyma lini? Czy ew.
polecacie
> cos lepszego (znowu chodzi mi o pewnosc pracy).

US Robotic - bardzo dobry bierz

Mario