Re: callback netii - ponownie

Autor: tomjey (gofi_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 17:05:43 MET

On Thu, 22 Nov 2001 11:33:29 +0100, "R4v" <raist_at_poczta.fm> tomjey
wrote:

>"AdamG" <agruszczewski_at_poczta.onet.pl> wrote in message
>
>Proponuje wypiac sie na nich i wziac ryczalt w TPSA. Netia jest jeszcze
>gorsza niz telescierwo. Tylko na poczatku sie starali.

Netia z callobecku ma conajmniej dwa razy większy transfer na zachód
niż tepsa. Nie wiem dlaczego według ciebie sie już nie starają.
Wprawdzie nie wprowadzili ryczałtu na callbeck, ale zawsze można się
do nich podpiąc i płacić 80 zeta za 100 godzin.

--
Pozdrowienia-tomjey
gofi_at_skrzynka.pl