Odp: ECS K7VZA266+AthlonXP

Autor: JaceK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 16:16:15 MET

Użytkownik Ziomall <linda_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tiuae$2l0$1_at_news.tpi.pl...
> Coz, niestety obawiam sie, ze twoje porady sa troche spoznione. Ja mam juz
> ta plyte. Zastanawiam sie tylko czy bujnie sie z AthlonemXP? Moze
> stwierdzisz, ze bredze ale wg mnie to nie zla plyta. Piszesz, ze
przewaliles
> ok 250 ECS'ow wiec wnioskuje, ze skaladasz kompy albo pracujesz w
hurtowni.
> Nie doradzales klientom niczego innego zamiast tych 250 ECS'ow? Skoro wg
> Ciebie to badziewie to po co je spychales?

To sie nazywa kwestia ceny...Ludziska mysla, ze jedyna roznica miedzy np.
MSI a ECS to cena...Owszem, ECS jest dobry, ale w glownej mierze na
papierze...(nawet sie rymuje:) Wiesz, ile osob reaguje pozytywnie na zdanie:
"kup to, bo jest markowe, a tamto tanie"? Szkoda gadac...Owszem, XP bedzie
ci brykal ok-osobiscie testowalem. Niezle smiga. Fajans z ECS lezy gdzie
indziej- ta marka nie ma tzw.powtarzalnej jakosci- raz jest ok, raz kicha. A
tak byc nie moze. Przynajmniej dla mnie.

JaceK