Re: SDI??? Czy sie oplaca, jaki transfer w praktyce???

Autor: Chooch (chooch_at_2com.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 15:41:55 MET

> dodam tylko ze mam stałke w pracy i max cięgnę pliki z 150kB/s
> ale poco komu taki speed ??? - chociaz się przyzwyczaiłem trochę

no nie wiem - jak na uczelni ciagne instalke linuxa (3x650MB) z predkoscia
200kB/s to wydaje mi sie ze powinno byc szybciej 8-)))

> moze konkurencji zrobi troche telewizja kablowa - ale kiedy nie wiem

w Poznaniu kablowka ma straszne problemy z polaczeniami zagranicznymi, w
Polsce jest OK (8-9kB przy abonamencie wykupionym na 128kbit/s, ale mozna
przyspieszyc do 256kbps, 512kbps 1Mbps i 2Mbps). zasadnicza wada w stosunku
do SDI jest taka, ze nie mozna podlaczyc sieci blokowej placac jeden
abonament, tylko dla kazdego kompa trzebaby placic osobno, ale po co w
takim razie ciagnac siec w bloku...

> a jeszcze taka uwaga TP SA znuje coś o Infostradzie itp. (generalnie
> większe badziewie niz SDI - bez IP i limity) - wiec moze warto jeszcze
> załapać się
> na SDI - jak podpiszesz umowę to będziesz miał na min. 1-2 lata

pewnie ze warto, tylko ze u mnie w okolicy nie ma juz wolnych modemow 8-(((

pozdr.
CHOOCH