Celeron?

Autor: Adrian (adrian_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 14:47:30 MET

mam celerona 300A przekreconego na 450 - chodzi ju prawie 3 lata no i
zaczely dziac sie ciekawe rzeczy - krotki opis - przy np. graniu ,
ogladanuiu filmow i rzeczach w trwaly sposob obciazajacych procesror
wyskakuje niebieski blad i nastepuje zrzucenie pamieci fizycznej na dysk po
tym kom sie przeladowuje i wyswietla mi juz w windowsie ze mam 64 ramu chodz
mam 460 gdy go jeszczeraz zresetuje wszystko jest ok
Co mam zrobic - zeby takeigo czegos nie bylo ( procek jest chyba do wymiany
a moze nie ? )
Prosze o pomoc
Pozdrawiam