Re: dual PIII

Autor: Marcin Dariusz Ozdzinski (mozdzins_at_mion.elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 11:53:09 MET

Tomasz <to_at_imp.gda.pl> wrote:
> Szanowni grupowicze,

> szukam plyty glownej dwuprocesorowej, obslugujacej procesory intela PIII
> 1GHz, ale z 2GB a najlepiej z 4GB RAM, takiej ktora moglby obslugiwac linux

Cos na Intel GX (ale te plyty nie mja AGP) np. firmowy intel lancewood
(ok 2500 PLN rok temu nowy) lub Z chipsetem SerwerWorks ale tu nie wiem za
ile a nowe to potrafia nawet tualatiny obslugiwac.
Acha na VIA np. VP6 Abita 1GB tez chyba obsluguja ale nie wiecej.
BTW Jesli ktos ma dostep do takiej plyty(nowy SerwerWorks) to moze sprawdzi
czy tualatinowy celeron chodzi na niej w dualu :)))