Intel D845WN problemy

Autor: megaraptor (megaraptor_at_wp.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 11:43:42 MET

Kupiłem dwie płyty i do tego dwa procki P4 1.6GHz.
Do tych zestawów po 256MB RAM SDIMM i kartę GeForce2.
Pierwszy komputerek złożyłem i jest wszystko ok.
Problemy zaczęły się przy drugim. Płyta nie wystartowała.
Pojechałem do serwisu. Obmacali płytę i dostałwm nową.
Założyłem procek i zaskoczyła. Ale do czasu. Po wykonaniu resetu
sprzętowego płyta zmarła. Zatrzymuje sie na kodzie POST D4.
Znowu pojechałem do serwisu i dostałem nową płytę bo stwierdzili, że ta nie
działa.
Ale tym razem z nową płytą poszedłem do serwisu i kazałem sprawdzić z moim
prockiem, pamięcia ram i kartą vga. Zdziwienie serwisu było ogromne jak się
okazało, że płyta działała do czasu wykonania resetu sprzętowego. Ale
okazało się, że mój procek w innej płycie ( inny typ ) działa a moja płyta
działa z prockiem 1.7GHz.
Mogę tutaj dodać, że w pierwszym kompie jest taka sama płyta i procek 1.6GHz
i wszystko działa.
Sprawdziłem w tym kompie kartę VGA, RAM, i drugi procek.
Brzmi to jak opowiadanie SF ale tak jest.
A teraz siedzę, drapię się po d... i nie wiem co robić.

D.D.