Odp: ECS K7S5a - Problem

Autor: JaceK (pcjack_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 11:20:44 MET

Użytkownik Robin <robin.hood_at_sherwood.forest.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:hvbpvtsqopcpub76tijobphl7i7muuhi8b_at_4ax.com...

> Za stary BIOS, wydaje mi się. Uaktualnij.

Witam.
ECS=Ewidentnie Capowaty Sprzet. Przestrzegam wszystkich przed obecnymi
modelami tej firmy, ktora od pewnego czasu wypycha do Polski wadliwe plyty.
Efekt- wszelkiej masci niespodzianki i dowcipy. Jak w twoim przypadku.

JaceK