Re: Odzysk danych z formatu .chk ?

Autor: Elvis Presley (bk_at_dwory.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 10:46:36 MET

> Wlasnie mojemu "kochanemu" systemowi (WinXP)nie spodobal sie dysk , ktory
> podlaczylem do drugiego kanalu ( 3.3 BG) i wszystkie dane (ok.1GB) podczas
> startu systemu przekonwertowal sobie (a wlasciwie wyczyscil) do tzw.
'plikow
> utraconych fragmentow danych' File*.chk (ok 40szt.) i umiecil w katalogu
> Found.000 ;((
> Jest mozliwosc przywrocenia tych danych z tego formatu ( ?
> Probowalem Tiramisu , ale katalogu Found.000 nie ruszyl (moze trzeba
> sformatowac dysk?)?
> Poradzcie , co robic ;(( ?
> Dzieki...

a czy problem nie jest skutkiem tego, iz zahibernowales kompa, po czym
odpiales hdd - podpiales do innego kompa - przegrales pliki - zapiales hdd
do swojego kompa i po wykonaniu scandiska po ponownym uruchomieniu pojawil
sie katalog Found.000? (sorry za dlugie zdanie).

u mnie wlasnie tak bylo i o d tej chwili raczej nie urzywam funkcji
Hibernate, kiedy mam zamiar przenosic dane.

pozdrowienia
Elvis P.