[NTG] Ati i WinXP

Autor: Sailman (sailman2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 09:42:13 MET

Witam,
Na wstępnie sorki, że nie ta grupa ale do ms-news nie mam dostępu :-(

Mam następujący problem: Po zainstalowaniu winxp i sterowników ze strony Ati
(winxp_6_13_3276) monitor wyświetla obraz z odświeżaniem 60 Hz i za cholerę
nie chce więcej :-( Nie pomaga zmiana w ustawieniach właściwości monitora
(po zwiększeniu odśw. winxp twierdzi, że odświeżanie jest np. 85 Hz ale na
monitorze nic się nie zmienia), ani w menu gdzie można wybrać czy ma
wyświetlać na TV czy na monitorze (menu "Display" jak klikniemy na monitor
to można wybrać maks. rozdzielczość i odświeżanie.. w moim przypadku
niestety opcje nieaktywne), nie pomaga również zmiana sterowników monitora.
Na sterownikach z płytki winxp można zmieniać odświeżanie.. niestety nie
można na nich przełączyć obrazu na TV.
Moja konfiguracja: Karta Ati Radeon SDR 32 MB, monitor Belinea 105080,
płyta: Abit BX 133 raid, cel 633.

Ma ktoś jakiś pomysł jak zmusić tą kartę aby wyświetlała obraz w miarę
normalnie?

Pozdr.
Sailman