Re: Shuttle AK31 v3.1

Autor: Tomasz S. (mirtel_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 09:27:12 MET

Jeszcze jedna ciekawostka.
Chcialem zainstalowac Windows XP. Na pierwszym kontrolerze mam podlaczny
dysk IBM 30 GB z Windowsem 2000. XP miel byc instalowany na drugi dysk WDC
podlaczony do drugiego kontrolera. Na tym samym porcie podlaczony jest tez
cd-rom.
Nie chcac zeby mieszal mi cokolwiek na pierwszym dysku wchodze do biosu i
ustawiam "'primary master" i "primary slave" na "none".
Uruchamiam instalatora XP. Wciaz widac obecnosc IBM-a. Wracam do biosu i
wylanczam wogole pierwszy kontroler. Proba startu nic jednak nie daje.
Komputer zamiera w momencie wykrywania dyskow. Pisze ze chce wykrywac ale
nic poza tym sie nie dzieje.
Niepotrzebnie jednak sie martwilem. Mimo obecnosci dysku pierwszego XP
instaluje sie na drugim i wcale nawet nie stara sie mieszac w 2000. Wciaz
sie jednak nie dziwie. Wczesniej chcialem zainstalowac 2000+98 potem 2000+ME
i tez nie udalo sie. Czytalem grupe i fachowe strony www, pytalem ludzi ale
nic to nie dalo. Nie chca sie ozenic i dzialac razem. Dziala to tak jakby
oba kontrolery niezabardzo sie ze soba komunikowaly :-)) Oczywiscie to tylo
takie moje podejrzenie bo fachowcem przeciez nie jestem.

A co do pokazywanie pelnej nazwy procesora to zgodze sie twierdzac
jednoczesnie ze to pierwsza plyta w moim srednio dlugim zyciu ktora tak sie
zachowuje. O ile brak kontroli pamieci po restartach moge rozumiec to zanik
opisu procesora ani troche :-)))) Chyba ze firma shuttle dba o nasze
monitory coby sie nie wyplaly.

TS