Re: Seagate kontra Caviar.

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 08:52:36 MET

Użytkownik "Michal" <michwita_at_kki.net.pl> napisał w wiadomoœci

> Użytkownik Roman Rumian <rumian_at_agh.edu.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych

> Dwa słowa: głośniejsze, wolniejsze ,a poza tym sparzyłem się na tej
firmie.

sorry, ale jesli twierdzisz, ze WD 200BB jest wolniejszy i glosniejszy od
B3, to chyba nie masz zielonego pojecia o czym mowisz, tylko bazujesz na
jakiejs antycznej wiedzy. Miales chociaz mozliwosc porownania tych dyskow ?
Bo z tego co piszesz, to widze ze nie. Ja mialem oba te dyski w jednym
kompie i WD bije na glowe B3 bez dwoch zdan.

Pozdro
Grisza