Re: Upgradujac BIOS trace gwarancje na plyte?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 08:43:15 MET

Użytkownik Gutek <gut3k_at_onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9thoht$hdt$1_at_news.onet.pl...
> W lodzi na gieldzie. Pozniej zanioslem im do firmy i wymienili na nowa.
> Oczywiscie udawalem glupiego.

co swiadczy tylko o tym ze większość sklepów nie ma serwisów !!!!!
bo łatwiej i szybciej im odesłąć do dystrybutora i dać nową - zwłąszcza ze i
tak wiedzą ze sprzedająmodele wybrakowane - które przyjechały do Polski jako
odpad !!!
 - porównajcie sobie sprzęt na zachodzie !!! -
- bo ja niesłyszałem zeby mój kumpel (Niemcy) wymieniał co drugą płytę czy
co trzeci dysk -