Re: JAKA PLYTA POD ATHLONA XP?

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 08:35:06 MET

Użytkownik "jester_wawa" <jester_wawa_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> "Voytec" <wojtek.s_at_poczta.fm> wrote in message

Abita,

> To teraz ja sie zasmialem tak ze mi lzy polecialy: Abit ha, ha, ha. W
> ostatnim roku "przezylem" 6 plytek Abita w pracy - dla mnie szajs, kompy
na
> nich co chwila sie zawieszaja. Solteka mam 2 miesiace chodzi caly czas pod
> laczem stalym i jeszcze ani razu mi sie nie zawiesil.
> Zobacz http://www.tomshardware.pl/mainboard/01q3/010808/index.html

Popieram SOLTEK robi swietne plyty a jest niedoceniany .
 Mam od kilku miesiecy SOLTEK SL-75KAV-X (KT133A) i naprawde nie mam
najmniejszych zastrzezen !!!!
Jesli chodzi o plytke z DDR to lepiej rozejrzec sie za modelami DRV2 lub
DRV3 (cos w tym rodzaju). Oba sa na VIA KT266A a ten model DRV3 to pelny
wypas RAID + wszystkie ustawienia w BIOSie .