Re: Kupi?em Athlona XP 1600+... czyli jak zdradzi?em Intela :-)

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 01:36:17 MET

On 20 Nov 2001 20:11:52 GMT, Wojciech Puchar <wojtek_at_3miasto.net>
wrote:

>nie działały: a)wszystkie dĽwiękówki b) dĽwięk się rwał podczas używania FDD
>c) transfer dysku był dużo gorszy niż teraz d) graficzna działa odrobine
>szybciej (pomimo wolniejszego proca)

!!!!! :-0 cos Ty za badziewiasta plyte kupil?
Mialem Epoxa na MVP3 i dzialalo wszystko bez pudla. TNT instalowala
sie tak po prostu, z dziekami nie bylo problemow (vertex1, SB16, jakis
Crystal), siec 3Com 128MB ramu - zero problemow.
Kumpel zlozyl podobnego kompa na Shuttle afair 591 i tam juz z TNT
trzeba bylo chwile powaczyc - jak juz sie zainstalowala to tez zero
problemow.

POzdrawiam
GLide

PS. hyba znowu wychodzi na to, ze jestem szczesciarzem, albo Ty miales
Ph.