win XP a notebook...

Autor: Kamelot (kamgoch_at_mp.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 00:52:41 MET

Kupiłem notebooka na którym jest preinstalowany windows XP,są napisy
designed for Win XP.Wszystko by było OK gdyby wczoraj w komp. dodatku do
Wyborczej nie napisali że w oparciu o informację z Microsoftu Win XP nie
nadaje sie do laptopów,powoduje ich przegrzewanie i nieprawidłową pracę
procka w technologii Speed Step.Prawie dostałem zawału.Co robić,modlić się
żeby nic się nie stało,czy sformatować i zrezygnować z tego hit?
systemu.Dzięki za radę...