Re: ASUS A7V133

Autor: TRA (piotr_at_mail.com)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 23:33:26 MET

> Czy nie myslisz wersji biosu z wersja plyty glownej?
> Wersja plyty to wlasnie 1.05 (1.04) a biosu 1004..1007m, itp. :)
>
> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki

No wlasnie o tym pisalem w watku wczesniejszym. Chodzi mi o wersje plyty
oczywiscie ... tylko nie pamietalem ile tych zer w srodku ma byc )))
Mam wrazenie, ze jak bios startuje to podaje rev. wlasnie jako 1004
a potem wersje biosa tez 1004 ... ale nie jstem specem od sprzetu
wiec moglem cos pokrecic.

Pozdrawiam, TRA

PS. Jakby nie bylo nie moge w przyszlosci wrzucic w nia AthlonaXP (((
ale pocieszam sie, ze miedzy 1200 a 1500 nie ma takiej roznicy
dla domowej zabawy ...