Re: SDI??? Czy sie oplaca, jaki transfer w praktyce???

Autor: Radio Erewan (radek_at_broffsee.com)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 22:21:37 MET

"Marek Stachura" <m.stachura_at_wp.pl> wrote in message
> Witam!
> Mam zamiar skorzystac z uslugi TP S.A. (niestety...) SDI, poniewaz
transfer
> przez 0202122 doprowadza mnie do szalu.
> Chcialbym poznac opinie ludzi znajacych ta usluge od strony praktycznej,
bo
> teoretycznie to calkiem fajnie brzmi: max 115 kilo/s.

Całkiem OK. Mam i nie narzekam. Widziałem, miałem w fabryce Polbox i
IPartners.
Jakość porównywalna z Polboxem i niestety tragiczna w porównaniu z Ipartners
(ale i cena nie ta). Jeżeli nie założą quoty na transfery, to IMHO najlepsza
oferta na rynku (zwłaszcza jak chcesz postawić sobie pocztę w domu, mieć
stałe IP itepe).

Jak mi zakładali to się naprawdę bałem, że będzie strumyczek jak z modemu,
ale w sumie miło się rozczarowałem. Jeszcze by się w tej cenie jakiś chache
przydał.

No i po ostatnim rachunku mam gębę od ucha do ucha. Zamiast zwyczajowego
600-800 PLN mam 250 PLN.

Pozdrawiam
Radek