Re: cennik

Autor: Tomasz Stopczyński (t-net_at_go2.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 22:10:56 MET

jezeli jest Pan chetny to oferuje sprzedaz podzespolow nowych po cenach
praktycznie hurtowych (4-5% marzy), gdyz musze wyrobic w hurtowni obrot aby
uzyskac przelew)

Z powazaniem
Tomasz Stopczynski
t-net_at_go2.pl

Użytkownik "I III II grajdek II III I" <grajdek_at_scrypty.com> napisał w
wiadomości news:9tgu1s$elm$1_at_news.tpi.pl...