Re: Zaschnięte dysze w drukadce

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 21:13:47 MET

From: Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>

> Zwykłej czy destylowanej? Bo ja osobiście bym się obawiał zostawić
> np. w śląskiej wodzie głowicę przez tydzień -- atrament w dyszach
> zostałby chyba kamieniem zastąpiony :))

A Ty co się czepiasz śląskiej wody, to najlepsza woda w Polsce. Sam przed
kilkunastu laty widziałem, że "Gliwiczanka"? przy -33 st C nie zamarzała
nawet przy brzegu. I widziałem takie śmieszna plastikowe? ptaki - podobne do
rybitw - które na niej lądowały i wcale się w niej nie rozpuszczały!

Pozdrowienia
Roman K.