???drukarka???

Autor: krziwin_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 21 Nov 2001 - 20:13:08 MET

Witam Wszystkich
Nie znoszę komputerów i wszystkich maszynek don podłączanych.
Zabawki dla mas kupione w sklepie, często przestają bawić a zaczynają wpieniać.
Wie ktoś może gdzie w TRÓJMIEŚCIE mógłbym naprawić drukarkę [wymienić głowicę?]
Epson SC670 ?
Nagle czarna głowica przestała drukować. Kilka razy robiłem czyszczenie,
kalibracje itd...
Wreszcie wyjąłem pojemnik z atramentem i okazało się, że dziura u dołu [ta
przez którą pije głowica] jest prawie nieprzedziurawiona. Bardziej wgnieciona
niż przebita. Kupiłem nowy atrament i wściekłem się już całkowicie bo sytuacja
powtórzyła się.
Miejsce na kolorowy pojemnik ma trzy, ok.1cm bolce, które przebijają folię w
pojemniku. Miejsce na czarny pojemnik takiego bolca nie ma, przynajmniej jest
on o wieele krótszy. Doszedłem do wniosku , że to właśnie przez to , ale...
... nie wiem czy taki bolec był, czy się złamał [rozpuścił???] ?
Czy ktoś może mi pomóc jakimś adresem taniego serwisu, lub może wie ktoś co
jest z tą cholerną drukarką ?
Z góry dziękuję
Krzysiek