Re: jakie celerony dobrze sie kreca?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 18:45:24 MET

Użytkownik Cubol <cubol_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3bfa14fd_at_news.vogel.pl...

> Nie, nie, nie, nie....co ty...chcesz zmianiać PIII na celerona ?!?!??! PO CO
> ?!?!?!
>
> Żaden nie będzię szybszy od PIII (może tzw. nominalnie, patrząc na zegar)
> ale w rzeczywistości będzie tak samo lub gorzej. I raczej zapomnij wtedy o
> fsb 133....

Chyba troche przesadzasz.
p3-500 nawet podkręcony będzie znacznie wolniejszy
od np. Celka850_at_1133 @fsb133Mhz @1.8V
Poza tym ten slotowy p3-500 ma L2-cache 512KB
działający tylko z połową zegara procesora (250Mhz)

PeJot