Re: Opinie na temat Toshiba Satelite 1800-554

Autor: MarekW (mwojtaszek_at_no-spam.poczta.onet.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 18:33:46 MET

Użytkownik "MAGISTER" <KatRog_at_poczta.fm> napisał w wiadomości

> toto ma irde?

Ma irde.
Przy okazji - od kilku dobrych dni pilnie poszukuję miejsca, gdzie mógłbym
kupić model Satellite 1800-554 i szlag mnie trafia, bo wszędzie się spóźniam
o włos, albo na zamówienie trzeba czekać 3 tygodnie. Potrzebuję tego laptopa
na zapalenie płuc.
Proszę - dajcie cynk gdzie mogę go kupić. Najlepiej w Krakowie, albo tam,
gdzie wysyłają kurierem.

Z góry dziękuję

Marek