Re: temperatura XP

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 16:39:01 MET

"Krzysztof Karczewski" <krzysztof_at_formica.pl> wrote in message news:9tfnac$5o7$1_at_news.tpi.pl...
> Czy ktoś z szanownych respondentów zwrócił uwagę na to, jak mierzona jest ta
> temperatura? Różnice w umieszczeniu czujnika pod procesorem powodują, [...]

Chcesz powiedzieć, że procesory AMD nie mają czujnika temperatury w strukturze?
A to ciekawostka... Wydawało mi się, że wszystkie współczesne procesory pecetowe
mają diodę pomiarową w swojej strukturze i to ona służy do określania temperatury.
Czegoś tu chyba nie rozumiem... W każdym razie AMD podaje (dokument numer 24309)
maksymalną temperaturę kostki na 90'C. Jeśli czujnik na płycie umieszczony
w OTOCZENIU obudowy procesora mierzy ponad 60'C to sądzę, że kostka krzemu
tego procesora ma grubo powyżej 90'C więc trudno się dziwić, że się procek wiesza...