Re: Proszę o wycenę nowego komputera...

Autor: Pszemol (Pszemol_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 16:14:37 MET

"peterd" <peterd_at_kki.net.pl> wrote in message news:9tfoc6$hbm$1_at_news.tpi.pl...
> Zgadzam się z Tobą ale nik nie da ci więcej za przestarzały komp jeśli
> za te same pieniądze może mieć bardziej nowoczesny z gwarancją.

Jeśli - ale jak się okazuje - nie można. W sklepach takich już nie ma.

> Na 64 MB RAM win 2k chodzi dość mułowato,

Dlatego ten komputer ma Windows 98.

> MS Office 2000 również,

Jezu, a kogo ze skromnym budżetem kupującego komputer z dolnej półki stać
na profesjonalny pakiet oprogramowania biurowego? Ludzie! Zlitujcie się...

> nie napisałeś jaka grafika , a obecnie od niej wiele zależy.

Do pisania listów albo surfowania w internecie szybka grafika niepotrzebna.

> Zgadza się ale nikt im nie zaproponuje Cel 533 choćby miał
> go w magazynie, 10 GB dysk to chyba najmniejszy w ofercie.

No właśnie. A dlaczego? Woli sprzedać nowy model, droższy
i zostawić starszy w magazynie? Nie rozumiem...

Ok, zrozumiałem.