Re: Volcano 6Cu+ /7000 - Pytanie

Autor: Slawek (sdrabik_at_bilans.com.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 16:09:48 MET

> Posiadam taki wentylator na plycie ECS K7S5A , nie mialem problemow z
> zamontowaniem.
> Wymiary Vulcano6Cu+ to 80x60x65.
> Prawda jest ze ma przelotke do podlaczenia go do zasilania z zasilacza ,
> jezeli tak go podlaczysz to nie bedzie pokazywal predkosci obrotowej
> wentylatora , a czy plyta wystartuje tego nie wiem , ale dlaczego nie
chcesz
> go podlaczyc do zasilania na plycie??

Moja plyta Abit KT7A wylacza sie jak wykryje ze nie kreci sie wentylator.
Wiele razy moj stary wentylator przy wlaczaniu komputera nie chcial
zastartowac
albo krecil sie za wolno i plyta zaczynala piszczec i sie wylaczala.
Musialem
wentylator poruszac palcem albo naoliwic i wtedy szedl.

> Ja w swoim musialem zmniejszyc zasilanie do 7 v bo przy prawie 7200 rpm
nie
> dalo sie dlugo wysiedziec przy kompie.

No wlasnie, nie chce siedziec przy komputerze jak przy jakiejs kosiarce.
Moze lepiej kupic tego Volcana6Cu z tym wolniejszym wentylatorem ?

Dzieki za odpowiedz
Slawek