wybór tunera TV

Autor: nirgal (nirgal_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 14:53:48 MET

Podjąłem decyzje o zakupie tunera TV i mam problem bo nie wiem co wybrać.
Zasadniczo potrzebuje go do zgrania sporej ilości filmów vhs do divx
(kompakty zajmują mniej miejsca niż kasety vhs)
Nie potrzebuje pilota, telegazety, tunera fm za to chciałbym aby działał tak
jak powinien.
Tzn aby nie było problemów z instalacją, stabilnym działaniem i softem który
na przykład nie widzi karty.
Miałem już pożyczone ze 3 tunery i w każdym występowały wyżej wymienione
problemy.
Potrzebuję więc porządny tuner, za rozsądną, cene bez wodotrysków
Znalazł może ktoś takowy?
nirgal