Re: Problem z XP

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 14:35:05 MET

Po pierwsze NTG, idź na ms-news.pl.windowsxp.
Ja tak miałem jak zainstalowałem Eeasy CD Creator, jego drivery
wyłożyły mi dostęp do CD-RW i DVD. Pomógł dopiero reinstall windy (jak
poprosiłem na grupie o pomoc to dostałem tylko: po coś instalował to
badziewie).
Zatem obstawiam soft nagrywarki, chociaż nie wiem jakiego używasz.
BTW, ostatnio znalazłem update driverów Roxio do ECDC, tak więc może by
mi zadziałało bez reinstallu.

Pozdrawiam

--
 Szymon Osiecki