Re: HDD

Autor: Konrad Grabara WSP (k.grabara_at_wsp.czest.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 14:31:14 MET

Polecam MAXTOR-y i QUANTUM Fireball AS i SEAGATE-y.
Natomiast miałem problemy z dyskami Fujitsu (zresztą już nie są produkowane
przez tą firmę dyski 3,5" jednak nadal dostępne na rynku) i ogromne problemy
z dyskami IBM 20GB, 60GB itp., ponieważ pracuję w jednostce gdzie kupuje się
średni 10-30 dysków rocznie, wiem jak ta sprawa wygląda.

Pozdrawiam
Konrad Grabara