Re: Proszę o wycenę nowego komputera...

Autor: Egghead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 13:53:43 MET

> A Ty jesteś jego adwokatem?
Coż, od 9 lat siedzę w rynku komputerowym, komputerami zajmuję się od 1984
roku (byłeś już na świecie?). Może jestem nieskromny i ksywka jest na
wysrost, ale uważam, że coś tam wiem.

> Ok, zapytam inaczej - czy można w Polsce w normalnym
> sklepie kupić podobny komputer za takie pieniądze?
Ciężko będzie. Może w hipermarkecie, ale na ogół są nieco szybsze (celki
min. 700, TNT2 M64 itd.). W "promocjach" za 1400-1500 zł. Dużo sklepów
próbuje wypchnąć starszy, zalegający w magazynach sprzęt.

> Wybacz, ale chyba jesteś rozpieszczony. W wielu domach taki komputer
> znalazłby entuzjastów techniki komputerowej którzy daliby mu zajęcie...
[ciach]
I właśnie z takich ludzi rekrutuje się kolejka kupców po Twój zestaw.
Tylko nie myśl, że będą się licytować. Naprawdę, jeśli dostaniesz 1000
powinieneś być zadowolony. Przykro mi, że akurat ja Ci to uświadamiam.

:)))
> Nie bądź śmieszny. Mam powody dla których spytałem o ksywkę Egghead.
No comments.
Pozdrawiam
Egghead