Re: Allegro - Płyta ECS K7S5a

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 12:26:31 MET

"Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Stary, nie badz smieszny ;-)
Wg mnie to ty jestes smieszny :-)

> Poczytaj przynajmniej grupe to sam po jakims czasie zobaczysz.
Na tej grupie problemy sa ze wszystkim, od tego ta grupa jest.

> Same problemy.
Dziwne, problemy jak dotad wynikaja z niedoinformowania userow (czasem nawet
instrukcji nie czytaja).
Faktem jest ze ECs dal dupci jezeli chodzi o pewne tranzystorki
odpowiedzialne za proca (rev 1.2 i nowsze) ale podobno juz poprawiono.

> (nie wspominajac, ze moje stare KT-266 jest znacznie szybsze
ROTFL :-))) w ktorym miejscu ? Moze na transferach ramu ? nie zabijaj
:-))))))

> i ma regulacje napiecia, fsb i mnoznika)
W to nie watpie, ale K7S5A nie jest plyta do overclockingu (chociaz mozna
sobie FSB regulowac jak sie wgra odpowiedni BIOS).