TEAC CD-W516EB - pytanie o konfiguracje ?

Autor: Artus (artiln_at_wp.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 11:18:21 MET

Witam grupowiczów .

Mam nagrywarke TEAC jak w temacie i mam problem poniewaz przy maksymalnej
predkosci 16x powinna wypalac plyty ok. 5min , a robi to w ciagu 10 min. Czy
przyczyna moze byc to ze ze jest podlaczona w systemie jako secondary/slave
a nie np. secondary/master (ponadto mam podlaczone 2 HDD i DVD ROM ).Jezeli
podlaczenie jest bez znaczenia to co moze byc przyczyna wolniejszego
wypalania.Drugim problemem jest bardzo szybkie oproznianie bufora pomimo iz
ustawilem go na 30 MB.

Z gory dzieki za wszelka pomoc.
Pozdro