Re: wolne odpalenie windy

Autor: Robin (robin.hood_at_sherwood.forest.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 10:52:19 MET

Dnia Wed, 21 Nov 2001 08:52:25 +0100, "Piotr" <kusyp_at_box43.gnet.pl>
napisał(a):

>Kupiłem kompa. Athlon 1500 XP na płycie shuttla kt266a + 256 DDRAM + Dysk
>Seagate Baracuda 40GB.
>W zasadzie wszystko w porządku tylko windowsy 98se coś wolno się ładują.
>Test komputer przechodzi szybciutko - później zaczyna ładować winde,
>następnie przestaje pracować dysk - myśli, myśli i dale wczytuje.
>Zainstalowałem 4 in 1.
>Czym to może być spowodowane??????

Prawdopodobnie Winda układa sobie przerwania do kart PCI. Jeżeli
zauważysz podczas pracy zwolnienia (np "szarpanie" myszki) to na 100%.
Chociaż to samo przerwanie może być używane przez kilka urządzeń to
niekiedy zestawienia tych urządzeń ze sobą mogą być niezbyt fortunne.
Czeka Cię żonglerka kartami. Jeżeli nie wiesz o co chodzi to poproś o
pomoc jakiegoś dobrego serwisanta - cała operacja trwa nieraz kilka
godzin.

Pozdrowienia

Robin