Re: pakiet 30h w tpsa a impulsy

Autor: debme (debme_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 21:53:57 MET

Na wykazie połączeń TP SA pokazuje wszystkie połączenia co do sekundy. Czas
liczy się od momentu połączenia do momentu zakończenia.
Bankrut jest do d.... Kup sobie Rejestrator połączeń 3.
Na próbę możesz go ściągnąć z www.kki.net.pl/yasf/.
Cena jest przyzwoita. Używam go od dawna. Ma dodatkową zaletę ponieważ
pokazuje szybkość transmisji pobieranych i wysyłanych plików.

Użytkownik "millo" <millo2010_at_wp.pl> napisał w wiadomości
: witam,
:
: mam pytanko - czy ryczałt jest rozliczany z podziałem na 2 taryfy -
: dzien/noc ???
:
: pytam bo uzywam od 3 mc 'bankruta' i w zaden sposob nie moge sie doliczyc
: imp. - w tarygikatora jest 29;45 godz. i 623 imp.
: a na billingu 421 impulsy......to ze imp. sie niezgadzaja to rozumiem ale
: godziny.......macie moze jakies sugestie ?
:
: pozdrawiam,
: millo
: