Re: Montaż/Demontaż procesora w wersji "box"

Autor: Krzysztof Karczewski (krzysztof_at_formica.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 09:21:51 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości
> Kupiłem procka w wersji dla końcowego użytkownika, czyli z radiatorem,
> wiatrakiem - cały komplet. Na radiatorze od spodu była warstwa różowej
> stosunkowo gęstej pasty, przypominająca wyschnięty plasterek przeżutej
> gumy do żucia :-) Moje pytanie brzmi: czy jest to montaż "jednorazowy"?
> Czy gdybym kiedyś chciał wyjąć go i włożyć spowrotem to musiałbym coś
> robić specjalnego? Czy ta powłoka zniszczy się przy zakładaniu?
> Pytam się zarówno o procesory Athlon XP jak i starsze PIII FPCGA.

Jest to odpowiednik pasty silikonowej. Pod wpływem ciepła mięknie i
przylepia się do procesora, ale pozostaje elastyczna i nie ma obawy, że
później nie zdejmiesz radiatora. Należy to oczywiście robić dosyć
delikadnie, najlepiej kiedy radiator jest jeszcze ciepły. Możesz ją też
zeskrobać i nałożyć lepszą pastę ze srebrem, ale zazwyczaj nie ma takiej
potrzeby.
Pozdrawiam
Wigwam