Karta ATI i odtwarzanie DVD.

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 09:27:21 MET

Posiadam kartę ATI Xpert 2000, na chipie Rage 128 Pro.
Po ściągnięciu najświeższych sterowników mam niestety problem z
zainstalowaniem aplikacji do odtwarzania DVD w wersji 4.
W trakcie instalacji program prosi o kod z płyty CD i włożenie starego
cd-roma, lecz nie jest niestety akceptowany ten kompakcik, który dostałem z
kartą.
Pozbawia mnie to niestety akceleracji sprzętowej DVD na moim słabym
kompie...

Czy ktoś zna może sposób na zainstalowanie odtwarzacza DVD do karty ATI.

Pozdrawiam,
Janusz
janek11_at_polbox.com