Re: Historyjka o dzwieku :)

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 02:50:48 MET

Piotr Nowak <piotrus_at_pocztal.com> skribis:

> 1. Poszukuje karty dzwiekowej umozliwiajacej jednoczesne nagrywanie kilku ,
> kilkunastu sciezek dzwiekowych w tym samym czasie, czyli cos z kilkunastoma
> wejsciami. Ktos slyszal o takim cudzie?

Takie cudo nazywa się mikserem;) I wydaje mi się, że bez konsoli tego
nie zrobisz - zbyt małe częstotliwości próbkowania, pojemnościowe i
indukcyjne sprzężenia pasożytnicze - to do blaszaka raczej nie wejdzie.
Znaczy z dobrą jakością, bo zakładam, że pytasz o coś bardziej
profesjonalnego.

> 2. To juz lekkawo ntg, ale szukam tez jakiegos oprogramowania, aby do
> gotowego juz utworu dodac "dynamiki" , bo jest totalnie plaski a nie ma juz
> mozliwosci zremiksowania go.

Idziesz do studia i robisz mastering? ;P

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux