Re: Live! 1024 a 5.1

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 21:49:48 MET

Użytkownik "Olej" <olej_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
> Jestem szczesliwym posiadaczem karty Live! 1024. Problem w tym ,ze mam
> zamiar kupic sobie w najblizszym czasie glosniki DTT 2200 (5+1). Czy mam w
> zwiazku z tym latac na gielde i kpmbinowac, zeby wymienic swoja karte na
> Live! 5.1 czy nie warto?
> Jaka jest miedzy nimi roznica w praktyce (slyszalna)?

jakosci....wlasciwie zadna...sam mam zestaw dtt2200 (b.fajowe naglosnienie)
plus sb5.1 ktora to ma mozliwosc pelnego polaczenia w.w glosnikow (analog).
moja babka ma sb live i 4.1 zestaw 1k by creative i tez jest calkiem,
calkiem.....

> P.S. Zestaw bedzie sluzyl do sluchania muzyki z mp3, ogladania DivX i
> czasami grania.

no wlasnie mp3/divx czy gry to - po co sb5.1 i dtt2200? - audio i dvd to
zastosowanie dla tej kombinacji a tak to roznicy praktycznie ni ma...moze
warto zostawic co masz i kupic zestawik 4.1....imho 350-400 zeta w kieszeni

pzdr
ein